Post by abcradertita on Mar 8, 2022 11:06:25 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Foil Turning 3D ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Foil Turning 3D IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ juksekode mange alle ▞▞▞
▞▞▞ Foil Turning 3D 2022 version ▞▞▞
Reklamereklamereklame
For mye reklame. Uspillbar.
Alt for mange annonser. 2 reklamepauser før jeg i det hele tatt var ferdig med første runde. Jeg skjønner at dette er hvordan utviklere tjener pengene sine, men kom igjen...
ehh, avslappende spill, reklamene skjønt... alt for mange
Bra spill jeg har spilt denne typen spill noen gang, så prøv å lage noen nye funksjoner. Dette er det beste spillet jeg har spilt noensinne. Jeg og broren min spiller dette spillet for mye Takk ✌
Spillet var morsomt helt til annonsene kom inn og ødela det. Jeg forstår at du må ha annonser, men hver gang du fullførte et trinn fikk du en annonse som kan bli ekstremt irriterende.vennligst fjern annonsene i dette spillet
Alt for mange annonser.god app ikke buggy, men kan være bedre
Flott spill fordi dette spillet handler om hammerfoliering og maling, det var det jeg ville gjøre når jeg blir stor og lage spill også, slik at jeg kan lage spill
Greit. Jeg avinstallerer fordi det er ALT FOR MANGE ANNONSER! vet du hvor alle disse 1-stjerners anmeldelser kommer fra? MENGDEN AV ANNONSER! Hver gang jeg trykker på «neste» venter enda en annonse på meg. Så hvis du vil ha dette spillet populært og godt likt, slapp av på annonsene. Jeg er litt lei meg for at du har laget et så avslappende spill, jeg ville spilt hvis det ikke var så mange annonser.
Det er en veldig fin app, men etter hver oppgave du fullfører ville den spille av en video med fkn irriterende når du er koblet til wifi. Jeg elsker dette ang alt, men vær så snill, bevar de frickin-annonsene........
Spillet er morsomt, men problemet ligger der det er et dårlig etter noen gang enkelt trinn på folieballen de trenger for å fikse det
Den er mindre enn 1 *, den bør inkludere en vurdering på XXX (KUN VOKSEN). Popup-annonsene på dette spillet er ekstremt perverse. Mitt råd til foreldre: IKKE LA BARNET DITT Å SPILLE DETTE SPILLET MED MINDRE DU VIL DET EKSPONERT FOR SEKSUELT EKSPLIKT MATERIALE, inkludert nakenhet, dildoer osv. Søppelet dukket ikke opp fra informasjonskapsler, telefonen min brukes ikke som et perversjonsverktøy eller noe annet søppel. Barnet mitt likte spillet veldig godt! Annonsene er upassende for uskyldige øyne, punktum! Annonser målretter mot hvem Gismart? BARN
Ærlig talt, det er ikke dårlig. Det er veldig repeterende og tankeløst, annonsene kan være veldig irriterende og noen ganger mangler grafikken, men det er greit, jeg har spilt verre spill. Jeg bare hater at spillet ikke ligner på annonsene deres de hadde for det.
3 stjerner fordi jeg mistenker at annonsene starter umiddelbart etter gjennomgangen med noen sekunders mellomrom.Veldig avslappende app, hjelper deg med å fokusere og slappe av på samme tid.
Jeg elsker dette spillet yaar
Det er virkelig vanskelig å male
Supernoring og for mange annonser.
Det er kult, men å komme inn i modusen er ikke så bra, og de er flere annonser enn vi får til å spille, så det er det som ikke er så bra med det, det er plutselig telefonene mine laget av annonser, så det er den eneste dårlige delen Jeg antar.
Ville at jeg skulle rangere så snart jeg åpnet appen. Alo ga meg annonser hvert 10. sekund, og spøkte ikke engang. Mer annonsetid enn spilletid.
Dette er et veldig morsomt spill, jeg har ikke mange tillegg. Jeg skulle ønske fargene ikke var like dyre, men alt i alt er dette et veldig morsomt spill.
Foil Turning 3D Казуальные wvf
Dette spillet lar meg ikke komme forbi veggskraperen
Veldig gøy slå av wifi og ingen annonser!
Veldig bh
Jeg lastet den ned fordi den var gratis og på forsiden. Dette spillet suger, for det første er det ikke et spill, det er ingen utfordring eller egentlig noe morsomt med det. Du lager en folieball, det er det. Det er så mange annonser, jeg burde ikke trenge å sette telefonen i flymodus bare for å spille et spill, instruksjonene er ikke klare i det hele tatt, og spillet fullfører scenen for deg, faktisk å bli ferdig med å glatte ballen ville være tilfredsstillende men det lar deg ikke. Ikke gi dem penger ved å laste ned dette
❤
Foil Turning 3D कैज़ुअल गेम jkg
My Bakery Empire: Cake & Bake የሚና ጨዋታዎች tstz
Jeg mener det er bra og alt, men tilleggene som at du må bli kvitt noen av tilleggene som om det er litt irriterende 😐
Spillet er ikke dårlig, men problemet er at det er så mange annonser og jeg orker ikke så mye
Verdslig og kjedelig. Det kostet meg ingenting, og likevel føler jeg at jeg går avgårde med mindre enn jeg gjorde med det. tommelfingerregel hvis du bruker mer tid i løpet av de første 5 minuttene på å se annonse som faktisk spiller spillet er det et jævla spill. Dette tilsvarer clickbait, men i Googles appbutikk. Dette er den typen ting mislykkede spilldesignere jobber med.
Jeg har installert og avinstallert, og installert på nytt 5 ganger. Har fortsatt ikke fått spille den med et element som er synlig for meg. Jeg har hamret, pusset, malt og stensilert en usynlig bowlingkule 5 ganger, jeg har til og med bowlet den. Jeg tror dette spillet kan være morsomt, men jeg har hatt noen ennå. Jeg prøver igjen på et senere tidspunkt.
Foil Turning 3D Alkalmi ebsp
For mange annonser, men jeg liker dette spillet
det er et kult spill du kan male folien etter at du er ferdig
Annonsene gjør dette uspillbart
Mange annonser. blir repeterende etter en stund. Men moro.
Er bra, men jeg er på nivå 31 og er såååå kjedelig for mange annonser vær så snill mindre annonser og jeg håper du liker spillet
Tilleggene var bare for irriterende for meg, men gameplayet var morsomt. BARE TILLEGGENE!!!!
Det er et veldig fint spill jeg bare elsker det, men annonsene gjør det litt kjedelig 😠😠
Dette er et flott spill så tilfredsstillende
Dette er så fantastisk
Super og kjempebra Utmerket prøv dette spillet
Bra spill, men etter 2 uavgjorte fulle holdt ikke saken seg i 3. uavgjort.
Dette spillet er dårlig etter hvert trekk du gjør, er det en annonse, og hvis du synes det er dårlig, mangler dette spillet bare innhold, er det bare det samme nivået om og om igjen. Jeg vil ikke anbefale dette til noen.
Jeg liker dette spillet fordi jeg har passert nesten alle nivåer.
det er greit, jeg mener ingenting er perfekt
Dette spillet er virkelig tilfredsstillende og hyggelig. Dette spillet er veldig fint. Kort sagt, jeg elsker dette spillet 👍🏻