Post by gefincheckcongric on Feb 5, 2022 6:28:19 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Tank Stars ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Tank Stars IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mod många poäng ▞▞▞
▞▞▞ Tank Stars 2022 version ▞▞▞
För många coms
Bra men när den blåa pansarvagnen träffar mig så kan jag inte röra mig.
Jag tycker att det är bra men...... ta bort djurblodet när de dör. Jag vill inte att de små barnen ska spela det här spelet det blod som jag tror kommer att ge dem onda drömmar.
Du får en annons varje sekund jag slår vad om att det är anledningen till att de vill att du ska köpa premium
fungerar inte. Jag ser två tankar som stirrar på varandra. inget kul alls
Lägger till efter varje kort match, man möter spelare som skjuter ihjäl dig på 1 skott så får man titta på en add som är längre än själva matchen. Kul koncept men dålig matchmaking och extrem pay2win
Tank Stars APK 1.3.1 (com.playgendary.tanks) Gratis apk ladda ner. Apk Marknadsföra.
Plattform. PC, ANDROID, IOS ... TANK STARS. ARCADE. Combatiente de cielo 3D. ACCION. GUNS OF GLORY. ESTRATEGIA. SUBWAY SURFERS. PLATAFORMAS.
Jag gillar det här spelet men det börjar krascha när det laddas i whyyy 😢😢
Måste dock köpa "inga annonser". Bra spel annars.
WindWings: Space Shooter Arcade noc
För mycket ADD
Tank Stars - spela gratis på Friv5
Tank Stars आर्केड गेम ocue
Tank Stars আর্কেড ashm
Missförstå mig inte, fantastiskt spel och jag älskar det absolut, men det sparar inga speldata eller filer som avinstalleras, vilket betyder att om du någonsin skaffar en ny telefon eller om du måste avinstallera det för minnesutrymme, så går det förlorat för alltid. Och för det gör det att all denna stora potential för spelet bara går i sjön. Vänligen fixa detta
TANK GIRL ALL STARS #4 (OF 4) CVR C MCMAHON
😆
det här spelet är inte för mig, det är ganska tråkigt. Du gör inte mycket
Spelet är väldigt bra och kan vara beroendeframkallande. Grafiken är unik. Jag skulle ha gett den 5 stjärnor men annonserna är för irriterande. FÖR STÖRANDE. Ja, du kan ta bort annonser med pengar. Men om någon vill spela detta spel utan pengar som de flesta skulle. De skulle bli väldigt irriterade och med största sannolikhet radera det. Så ja.
Jag gillar det men det är bra och reklam
Detta spel rockar! Bröstförrådet stannar, noll är ute att bli oanvändbar. Grymt spel du.
Androids tillgängliga och öppna plattform ger fler människor än någonsin nya ... Star Chart lovordar Androids modell med öppen källkod, eftersom den har
Bra grafik och prestanda, men för många annonser och matchmaking är ett men meningslöst, förutom det, trevligt spel
Ladda ner Tank Stars mod apk (Mod Money / Premium) v1.4.8 · Vad nytt · ytterligare information · version · Liknande · populära nedladdningar.
Artiklar som innehåller ouch | Feber / iOS
▷ Bästa stridsspel för Android 2021 »
Bra spel överlag men när jag loggade in igen ett år senare var all min data borta och jag hade många maxade tankar och de är bara borta nu
BEHÅ
tråkig
Jag gillar verkligen det här spelet, och det finns många tankar, och vissa tankar är baserade på RIKTIGA tankar.
Bra spel men för många små fel för att fortsätta spela. Om det fixas snart kommer jag att behålla det, annars... Jag har till och med maxat på några tankar, och vad händer med den senaste uppdateringen! Det spelade bra igen men varje gång en annons spelas upp stänger den appen. Du vet att det var bra men du måste verkligen fixa den jävla appen redan!!! Ni suger.
Ladda ner SampleTank CS på datorn gratis - Windows PC 10 ...
Det brukade vara ett fantastiskt spel! Men nu finns det många annonser
Telltale Speltitlar borttagna från App Store på grund av iOS 9 ...
få sakena koma fram
Tank Stars Arkada kgf
Det här är så farligt och super så vackert och så speciellt och fullt av nya fordon och traktorer så detta är ett superspel och så kraftfullt och så så så farligt detta är det enda spelet som går djupt och utan slut Swadeshi Shahar-spel som går djupt och främre superspeciella ekonomiska super HD-spel som spelar i barndomen så vackra och så vackra detta är det enda spelet som är så kraftfullt och så spelfullt detta är 3D-spelet som är så technomec och så vackert detta är Diwali-spel som går djupt och inte utrotningshotade
Jag brukade älska det här spelet, jag vet inte vad som hände
Riktigt bra spel inte många lägger till skytte och bra rekommenderar detta för barn.
Tank Stars Pelihalli wdol
Det är ett bra spel men jag låste upp många tankar men jag spelade det inte på 2 år kom tillbaka och sa att jag var tvungen att köpa det igen
Spelutvecklarna som fick spelet att spela gjorde ett bra jobb. Människorna som marknadsförde det och satte alla tillägg inuti inte så mycket. Spelet är fantastiskt men det finns en annons mellan varje varv och ibland när du är på väg att vinna en superhård utmaning får du en felaktig annons som sparkar ut dig. Jag skulle ge 0 stjärnor om det var möjligt.
Trevlig
Tidsdödande men när du av misstag klickar på en annons måste du starta om spelet
Skulle ha varit ett bra spel om det inte vore för antalet annonser du fick. Spelet i sig spelar bra och det verkar ha ett ganska bra utbud av tankar att använda, men annonser mitt i en match bryter definitivt upplevelsen. Om du är villig att betala för spelet kommer det förmodligen att vara värt det, annars är det svårt att njuta fullt ut.